Mobilní portály

m.lokola.cz
m.dokina.cz
m.in-pocasi.cz
m.penize.cz
m.tiscali.cz
m.vltava.cz
m.vruce.cz

m.megu.cz
m.netfun.cz
m.osobnosti.cz
m.porad.cz
m.tvujtest.cz
m.lunchtime.cz

Uživatelé

Standarty Mobilní Marketingové Asociace

• Poměr 6:1
• Doporučený formát je animovaný GIF
• Rozměry se automaticky přizpůsobují uživatelskému rozhraní mob. tel.
• Použití buzz words (free, cool, best, discount, ...)
• Maximální velikost 7,5 KB (5 KB pro 120 px)

Interakcce ktré mohou být provedeny uživatelem po kliknutí na banner:

Click2Call volání předdefinovaného čísla je spuštěno
Click2Compete zákazník může vstoupit do soutěže vyplněním formuláře atd.
Click2Browse uživatel je přesměrován na landing page nebo mobilní prezentaci inzerenta
Click2e-mail e-mail od uživatele s přednastaveným nebo uživatelským textem je poslán
inzerentovi

Click2Download kompatibilní obsah je doručený uživatelovi přímo do mob. tel.
Click2Vote zákazník může pozván k hlasování v anketě
Click2Play zákazník může být pozván k online hře