Komora

Definice cílové skupiny
Jak napovídá motto časopisu – Praktický průvodce světem podnikání – jsou cílovou skupinou čtenářů majitelé a manažeři středních a velkých firem či společností.

Distribuce je určena:
- členům HK ČR
- V.I.P. osobnostem českého politického, společenského a hospodářského života
- všem ambasádám v ČR a českým centrům v Evropě
- na jednotlivé hospodářské komory na všech stupních
- hierarchie a začleněná živnostenská společenstva
- vládním agenturám
- státní správě
- 81 senátorům
- 200 poslancům
- všem 6248 starostům v ČR
- odebírá jej více než 13 000 firem v České republice


Časopis je vydáván jako měsíční periodikum (11 čísel s letním dvojčíslem) v ověřovaném nákladu 22 000 vý-tisků

Typy přijímaných podkladů v digitální podobě:

- kompozitní PDF (Acrobat Reader) v rozlišení 300 dpi
- soubor TIFF s obrázky v rozlišení 300 dpi
- soubor EPS s downloadovanými fonty a náhledem
- soubor AI (Adobe Illustrator) s veškerými písmy rozkřivkovanými, v rozlišení 300 dpi

Veškeré podklady přijímáme pouze ve formách pro počítače typu PC. Pro zaručení správné barevnosti při tisku je nezbytné dodat také chemický nátisk.

 

 

 

 

 

 

 

 

© All rights reserved by MediaBoard