Komora
Ekonomický magazín o podnikatelích
pro podnikatele...
Komora
Definice cílové skupiny
Jak napovídá motto časopisu – Praktický průvodce světem podnikání – jsou cílovou skupinou čtenářů majitelé a manažeři středních a velkých firem či společností.
Distribuce je určena:
- členům HK ČR
- V.I.P. osobnostem českého politického, společenského a hospodářského života
- všem ambasádám v ČR a českým centrům v Evropě
- na jednotlivé hospodářské komory na všech stupních
- hierarchie a začleněná živnostenská společenstva
- vládním agenturám
- státní správě
- 81 senátorům
- 200 poslancům
- všem 6248 starostům v ČR
- odebírá jej více než 13 000 firem v České republice
Časopis je vydáván jako měsíční periodikum (11 čísel s letním dvojčíslem) v ověřovaném nákladu 22 000 vý-tisků
Typy přijímaných podkladů v digitální podobě:
- kompozitní PDF (Acrobat Reader) v rozlišení 300 dpi
- soubor TIFF s obrázky v rozlišení 300 dpi
- soubor EPS s downloadovanými fonty a náhledem
- soubor AI (Adobe Illustrator) s veškerými písmy rozkřivkovanými, v rozlišení 300 dpi
Veškeré podklady přijímáme pouze ve formách pro počítače typu PC. Pro zaručení správné barevnosti při tisku je nezbytné dodat také chemický nátisk.
Ceník inzerce
Formát a plán inzerce
Měsíčník vychází ve velkém plnobarevném formátu A4 na lesklém křídovém papíře v rozsahu 64 stran + 4 strany obálky.
Emise časopisu v roce 2009 je každé třetí pondělí v měsíci dle uvedeného rozpisu:
č. 1. 19. leden 2009 | č. 7. 17. srpen 2009 |
č. 2. 16. únor 2009 | č. 8. 21. září 2009 |
č. 3. 16. březen 2009 | č. 9. 19. říjen 2009 |
č. 4. 20. duben 2009 | č. 10. 23. listopad 2009 |
č. 5. 18. květen 2009 | č. 11. 21. prosinec 2009 |
č. 6. 15. červen 2009 |